گنبدهای فیروزه ای

Email : Soofastaei@entc.org.ir

گنبدهای فیروزه ای

Email : Soofastaei@entc.org.ir

عرفه


روز عرفه یادگاری از حسین (ع)


تاثیر زیبایی در سیاست

کم هم نیستند در دنیا سیاستمدارانی که صرفا به واسطه زیبایی ظاهری خود وارد محافل سیاسی شده و پس از چندی با برآورده نکردن خواسته های طرفداران خود مجبور به ترک عالم پر رمز و راز سیاست شده اند.


ستریدا جع جع - وی همسر سمیر جع جع سیاستمدار مشهور لبنانی است. وی در لبنان از محبوبیت
بالایی برخوردار است.

 


آلینا کابیوا - سیستمدار روس. وی تا سال 2007 میلادی جزو تیم ملی ژیمیناستیک روسیه بود و پس از آن به دوما راه یافت.

 

آنا ماریان گلوجان - سیاستمدار کشور استونی. وی 26 ساله است و در کشور استونی جزو مهمترین سیاستمداران برای مردم این کشور محسوب می شود. وی متهم به استفاده از اموال عمومی برای مصارف شخصی بخصوص انجام عمل های جراحی است.

 

 

اما کیورنان - سیاستمدار ایرلندی. وی زندگی شخصی خوبی نداشته است و تنها زیبایی ظاهرش سبب شد تا بتواند رای جمع کثیری از جوانان ایرلندی را کسب کند.

  

اوا کالی- سیاستمدار یونانی. وی تا سال 2007 میلادی مجری یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی یونان بود و پس از آن به مجلس راه یافت.

 

 

جوانا موچا - سیاستمدار مجارستانی. وی دکترای اقتصاد دارد و استاد دانشگاه کاتولیک لوبین هم هست.

 

 

لوسیانا لن- سیاستمدار پرویی. وی هم تنها به واسطه زیبایی خود و بدون داشتن برنامه وارد پارلمان شد. تلویزیون پرو وی را زیباترین زن پرویی می داند.

 

 

ماریا کارفاگنا- وی هم جزو خیل سیاستمدارانی است که تنها به واسطه آشنایی با برلوسکونی وارد سیاست شده اند. وی هم اکنون عضو پارلمان ایتالیا است.

 

 

روبی داهالا - سیاستمدار کانادایی. وی سابقه بازی در بالیوود را نیز دارد.

 

 


جولیا تایموشنکو - سیاستمدار ناکام اوکراین. وی بیش از سایر اعضای لیست زنانی که به واسطه ظاهرشان وارد عرصه سیاست شده اند مشهور است.


 

 

دکتر محمود احمدی نژاد ...